رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

مناظره

چند روز پیش مناظره ای در خصوص فضای سیاسی کشور و بررسی تحولات انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با حضور بنده و دوست عزیزم آقای علیرضا زاهدی در شبکه اجتماعی افسران برگزار شد که مشاهده فیلم آن را به همه دوستان توصیه می نمایم.

فیلم این مناظره را اینجا می توانید مشاهده و دریافت کنید.

در ضمن از نظرات دوستان در خصوص این مناظره استقبال در نظرات همین مطلب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۹
محمدجواد اخوان
علی مطهری: نباید یک روحانی رئیس جمهور شود.

علی مطهری فرزند سوم و پسر دوم شهید مطهری است و اکنون علاوه بر نمایندگی مجلس به عنوان استادیار در گروه فلسفه و الهیات دانشگاه تهران تدریس می‌کند. وی دارای دکترای فلسفه از دانشگاه تهران است و در حال حاضر نیز در شورای نظارت بر آثار استاد شهید مطهری و مسوول موسسه‌ی صدراست. او در انتخابات ریاست چجمهوری یازدهم از حامیان آقای حسن روحانی بو و در حال حاضر به عنوان یکی از جدی  گزینه های پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کابینه یازدهم است.

با این حال او در سه شنبه، 25 اسفند 1383 در مواضعی کاملا متفاوت ادعا می کند که روحانیون مناسب برای ریاست جمهوری نیستند. مطالعه دیدگاه آن روز وی جهت شناخت بیشتر وی و نیز یادآوری به وی مناسب است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۸
محمدجواد اخوان

یکی از خوانندگان محترم وبلاگ در چند نظر پرسشهای نسبتاً مبسوطی در خصوص مطلب سابق بنده با عنوان "درس‌هایی از 24 خرداد؛ چرا اصول‌گرایان بازی برده را واگذار کردند؟" فرستاده اند که مناسب دیدم در مطلبی جداگانه پاسخ دهم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۶
محمدجواد اخوان