رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۲ مطلب در آذر ۱۳۸۸ ثبت شده است

مدعیان خط امام در قبال اهانت‌ها سکوت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: محمد جواد اخوان گفت: مدعیان خط امام که برخی از آنها در راس اتفاقات و حوادث پس از انتخابات قرار دارند در قبال این اهانت به امام راحل سکوت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد جواد اخوان نماینده بسیج دانشجویی عصر امروز شنبه در نشست مطبوعاتی اتحادیه‌های دانشجویی در اعتراض به هتک حرمت امام راحل که به عنوان "خمینی کبیر "؛ تا ظهور منتظر و به همت معاونت سیاسی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ تهران برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی احیاگر اسلام ناب در قرن اخیر بود و توانست اسلام را که سال‌های سال از سوی حکام طاغوت و اندیشمندان وابسته از عرصه سیاسی، اجتماعی جهان معاصر دور مانده بود به عرصه برگرداند و شرایط تحقق اسلام ناب محمدی را که ایده‌آل انقلاب بود،‌ فراهم کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۸۸ ، ۱۷:۱۳
محمدجواد اخوان


تحلیل آبدوغ خیاری خبرنامه امیرکبیر، از تاکتیک های خواجه نصیر!!!

یکشنبه همین هفته اتفاقی در دانشکده عمران دانشگاه ما (خواجه نصیر) روی داد که بازخوردهای جالبی در برخی سایت های به اصطلاح اپوزیسیون داشت. البته بر دانشجویان دانشگاه خودمان ماجرا پوشیده نیست که عده ای به بهانه بازداشت دو نفر از دانشجوهای دانشگاه البته در بیرون دانشگاه چند هفته ای است که آرامش دانشگاه را بر هم زده اند. این عده مدعی هستند که به بازداشت این دو نفر توسط دستگاه های امنیتی ، آن هم در خانه هاشون معترض اند، اما هیچ وقت نمی گویند که چرا بایستی محیط دانشگاه را برهم می زنند؟؟!

خب اگر به عملکرد دستگاههای امنیتی بیرون دانشگاه اعتراض دارند، باید محیط بیرون دانشگاه را برای اعتراضشان انتخاب کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۸۸ ، ۱۲:۱۰
محمدجواد اخوان