رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۱ ثبت شده است

 

انگیزه مشتاقان جدید مذاکره با آمریکا چیست؟

آیا به استقبال آغوش گرگ می رویم؟!

رسانه های داخلی و خارجی امروز سه شنبه ۴/۷/۱۳۹۱، سخنانی از رئیس جمهور کشورمان نقل کرده اند که  جملاتی قابل تأمل در ان به چشم می خورد. جهت حفظ امانت عین جملات وی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسلامی ایران آورده می شود:

«اگر روابط دو کشور بجای تقابل بر تعامل متکی بود، چقدر مسائل به نفع دو کشور تمام می‌شد. ... موضوع هسته‌ای ایران موضوعی بین ایران و آمریکاست و اگر امروز آمریکا خود را از آن کنار بکشد، دیگر کسی در جهان ادعایی علیه ایران ندارد و لذا معتقدم باید در عرصه‌ای جدا از مذاکرات هسته‌ای آن را حل و فصل کنیم. ... به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی از سوی ایران چه ربطی به رابطه ایران با آمریکا دارد؛ ایران، آمریکا را به رسمیت می‌شناسد و معتقد است می‌توانیم با یکدیگر رابطه داشته باشیم اما موضوع به رسمیت شناختن و یا نشناختن رژیم صهیونیستی هیچ ارتباطی به روابط ایران و آمریکا ندارد. ... جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تا چنانچه دولت آمریکا قدمی برای ایجاد تفاهم بین دو کشور بردارد در ذهنیت منفی خود نسبت به آمریکا تأمل کرده و کمک کند تا سریع‌تر روابط دو کشور بهبود یابد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۹۱ ، ۱۷:۱۷
محمدجواد اخوان
محمدجواد اخوان در جمع تجمع کنندگان:

امروز صدای مرگ بر آمریکا از تمامی جهان به گوش می‌رسد

تقدیر این است که دشمنان با حماقتشان از بین بروند

 30 سال پیش ما فریاد زدیم مرگ بر آمریکا و امروز این صدا از همه جهان به گوش می‌رسد و به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم اگر کوچکترین کار احمقانه‌ای کند آرزوی 30 ساله ما مبنی بر محو اسرائیل عملی خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۱ ، ۱۵:۱۵
محمدجواد اخوان