رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین‌طوسی:

تحقق طرح تحول و تعالی بسیج دانشجویی گامی مثبت برای صدور انقلاب است

اخوان، مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌ نصیر با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی براساس یک هدف مقدس و متعالی توسط امام راحل شکل گرفت، گفت: تحقق طرح تحول و تعالی در بسیج دانشجویی گامی مثبت در جهت پیشبرد انقلاب اسلامی در جامعه، دانشگاه و حتی جهان اسلام است.

محمدجواد اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تحول در هر مجموعه ای را ضروری و لازم دانسته اند، اظهار داشت: تحول در مجموعه بسیج دانشجویی و دیگر مجموعه ها به معنای تغییر به سوی بهبودی و بهتر شدن وضعیت موجود است، بنابراین این تحول وقتی با تعالی همراه می شود کاملاً مفهوم بهبودیابی و رشد متعالی را نمایانگر می کند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه یکسری اهداف و آرمان ها برای بسیج دانشجویی از سوی مقام معظم رهبری تعریف شده که چارچوب کلی برای حرکت مجموعه را مشخص می کند، تصریح کرد: متاسفانه گاهی اوقات اعمال سلایق شخصی در برخی از مقاطع زمانی و بخش ها باعث انفعال و ایستایی در حرکت آن مجموعه می شود.

اخوان با اشاره به اینکه ایستایی و انفعال یک سم مهلک و آفت مهم برای بسیج دانشجویی است، بر ضرورت پیشگامی جریان سازی و نقش آفرینی از سوی این تشکل تاکید کرد و افزود: لازم است هر مجموعه ای هر چند وقت یکبار در روش های عملیاتی خود بازنگری کند تا سیاست ها را با آرمان و اهداف کلی خود انطباق دهد.

مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به راهبردهای 12گانه تعریف شده نسبت به طرح تحول در مجموعه بسیج دانشجویی اذعان داشت: آسیب شناسی نسبت به مسئله نخبه پروری سیاسی، تعمیق فعالیت ها، توجه به رشد معرفتی و سیاسی و همچنین کادرسازی برای انقلاب اسلامی می تواند به ظرفیت های اصلی و فراموش شده این تشکل کمک کند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: با توجه به گسترده بودن محتوای طرح تحول و تعالی بسیج دانشجویی، اجرای آن به صورت مقطعی و یکباره امکان پذیر نیست، بنابراین طرح مرحله بندی این طرح براساس روال زمانی مشخص ضروری به نظر می رسد./

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی