رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بازو‌های پرتوان ملت آماج پادو‌های دشمن

پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ب.ظ

بازو‌های پرتوان ملت آماج پادو‌های دشمن

در میانه غم‌ها و تلخی‌های حادثه تروریستی اهواز نکته‌ای که نباید از آن غافل شد، کینه و عداوت دشمنان از اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران بود؛ اقتداری که مدیون تلاش همه نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی معظم کل قوا است و دشمن سال‌هاست از آن عصبانی است. روزی در سناریوی مذاکره و فشار و روز دیگر ایادی نظام سلطه با عملیات تروریستی این اقتدار را آماج حملات خود قرار می‌دهند.

در میان شهدای حادثه که آماج تیر‌های تروریست‌های اجاره­‌ای قرار گرفتند، تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی بودند که آسمانی شده و به آرزوی دیرینه خود دست یافتند. گویی دشمن علاوه بر انتقام از ملت و کلیت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انتقام‌جویی از سپاه و سپاهیان بود. اما کینه‌توزی نسبت به پاسداران تنها به میدان رژه اهواز ختم نمی‌شود. از محتوای شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه (که بعضاً حامیان آشکار و پنهان همین تروریست‌های ضدملت بودند) گرفته تا تیتر برخی روزنامه‌های داخلی و برخی محتوا‌های منتشره در فضای مجازی آکنده از لجن پراکنی علیه پاسداران است. به بیان دیگر اگر آتش کینه تروریست‌ها جان پاسداران انقلاب اسلامی را در اهواز گرفت، آتش کینه برخی قلم به دست‌ها در تهران، لندن، پاریس و ... نیز کلیت این نهاد را نشانه رفته است. در سوی دیگر البته خود سلطه‌گران بین‌المللی نیز نمی‌توانند کینه و عداوت خود با پاسداری از انقلاب را پنهان کنند و روزی نیست بگذرد که اظهارنظر و یا اقدامی علیه سپاه از سران کاخ سفید و اذناب آن‌ها شنیده و دیده نشود. اما دلیل این همه حقد و کینه چیست؟ چرا سپاه و پاسدار آماج کینه نظام سلطه و امتداد منطقه‌ای و داخلی آن شده است؟ دشمنان و بدخواهان ملت در کارنامه و عملکرد سپاه چه دیده‌اند که این‌چنین در صورت پاسداران انقلاب پنجه می‌کشند؟
چرا در دو ماه منتهی به حادثه تروریستی اهواز، ده‌ها گزارش در رادیو فردا و ده‌ها توئیت از تجدیدنظرطلبان در نقد و نفی و تخریب سپاه روانه افکار عمومی شد؟
برای پاسخ کافی است نگاهی کوتاه به کارنامه این نهاد انقلابی بیفکنیم. آیا این تلاش شبانه‌روزی پاسداران انقلاب اسلامی نبود که طرح آب­رسانی به آبادان و خرمشهر را به نتیجه رساند و توطئه دشمن در تشدید نارضایتی اجتماعی را ناکام گذارد؟ آیا در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن ساخت بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در بندرعباس که کشور را چندگام از خام فروشی دور کرد و دسیسه سلطه گران برای اعمال برخی تحریم‌ها علیه ملت ایران را خنثی کرد، دستاورد کمی است؟ آیا محرومیت‌زدایی از اقصی نقاط این مرزوبوم که با جهاد خستگی‌ناپذیر پاسداران و بسیجیان انقلابی صورت می‌گیرد و باعث دلگرمی میلیون‌ها نفر از ساکنان مناطق محروم کشور است، نباید دشمنان ملت را نگران کند؟ آیا انجام بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور با اتکا به ظرفیت‌های داخلی که موجب شکوفایی هرچه بیشتر استعداد جوانان ایرانی و نیز شتاب بیشتر در مسیر پیشرفت درون‌زا می‌شود، نباید دشمن را عصبانی کند؟ آیا بالاترین ضریب امنیتی و بازدارندگی دفاعی در آشوب‌ناک‌ترین منطقه جهان دستاورد کمی است که دشمن آن را نادیده انگارد؟

اگر نظام سلطه در تبلیغات خود بیشتر اقتدار منطقه‌ای ایران و نقش سپاه در آن را برجسته می‌کنند، این بدان معنا نیست که از دستاورد‌های دیگر سپاه برای ملت ایران بی‌خبرند! مروری گذرا بر اندیشکده‌­ها و رسانه­‌های غربی به خوبی آشکار می‌سازد که دشمنانی که آرزوی فلاکت و تحقیر ملت سربلند ایران را در سر می‌پرورانند، چشم دیدار نیروی پرتوانی را که برای خدمت به مردم، پیشرفت کشور و امنیت­‌آفرینی جهاد می‌­کند، ندارند.

اگر می­‌بینیم از ساکنان کاخ سفید و قارون‌های منطقه گرفته تا تروریست‌های نیابتی و قلم به دست‌های فتنه‌گر در فضای مجازی و تلویزیون‌های فارسی‌زبان و حتی برخی تیترنویس‌های مطبوعات زنجیره‌ای نقطه آماج تهاجم خود را پاسداران انقلاب قرار داده‌اند اصلاً نباید تعجب کنیم و اصولاً اگر جز این بود جای شگفتی داشت. اینک تیر‌های جنگ احزاب دشمن و پادو‌های آن به سوی بازوی پرتوان ملت و انقلاب نشانه رفته و پاسداران انقلاب به تأسی از مولای خود حضرت سیدالشهدا (ع) خود را برای تیر‌های کینه جویانه و حقدانگیز بیشتر دشمن آماده کنند.
 
همین مطلب:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی