رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سرخوردگی فتنه گران ضدانقلاب از ناتوانی

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰۳:۲۲ ب.ظ


سرخوردگی فتنه گران ضدانقلاب از ناتوانی:

موسوی بازداشت شد،

هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم!

قبل از 10 اسفند ،شبکه های تلویزیونی بی بی سی و صدای آمریکا و نیز سایت ها بالاترین و جرس با حراج آبروی حرفه ای خود ، خبر دروغ بازداشت موسوی و کروبی و انتقال آن ها به زندان حشمتیه را منتشر کردند تا به زعم خود با این بمب دروغین خبری ، ایران قیامت شود. اما روز اسفند کوچکترین حرکتی در خیابان های تهران که حائز اهمیت سیاسی و ارزش خبری باشد نیفتاد. این در حالی بود که گردانندگان بیرون از معرکه ، انتظار داشتند با انتشار خبر زندانی شدن موسوی و کروبی ، قیامتی در ایران برپا شود که بعضا" از آن به عنوان انقلاب یک روزه(!) یاد می کردند.

اما اکنون پس از رسوایی روز سه شنبه ، همه پیاده نظام رسانه ای جریان فتنه و ضدانقلاب ، حتی آن ها که روز 10 اسفند در سایت بالاترین ، توهمات خود را به نام خبر به خورد خلق الله می دادند و از تصرف میادین تهران و راهپیمایی میلیونی از امام حسین به سمت آزادی و ...خبر می دادند ، اکنون همه خیال پردازی ها را کنار زده و دقیقا" اعتراف کرده اند که حتی با انتشار خبر بازداشت موسوی و کروبی ، اتفاق خاصی در ایران نیفتاد.امروز در سایت بالاترین ، پس از دو روز انتشار اخبار توهمی مبنی بر برگزاری تظاهرات میلیونی در اعتراض به بازداشت موسوی و کروبی ، بیشترین امتیاز کاربران این سایت - که عموما" در خارج کشور و در زمره ضدانقلابند- به مطلبی تعلق گرفته با تیتر: «واقعیت این است که موسوی دستگیر شد اما ایران قیامت نشد».این اعتراف بزرگ ،امروز داغ ترین لینک بالاترین است و نشان می دهد که جماعت متوهم به زعم همه ادعاهایی که کردند اکنون صراحتا" به شکست خود معترفند.

جالب این که پس از این شکست بزرگ ، خوش خیالان بالاترین ، طرح فوق العاده استراتژیکی برای شکست جمهوری اسلامی ارائه کرده اند و آن هم عبارت است از : ندادن پول قبض های گاز از سوی مردم! لابد حضرات چون آن سوی آب ها نشسته اند یا جزو دهک های بالا هستند اطلاع ندارند که دولت قبلا" یارانه نقدی گاز و برق را به حساب مردم واریز کرده است و حتی کسانی که صرفه جویی کرده اند نه تنها پول مازادی نمی دهند بلکه سود هم می برند!

اما بخش هایی از داغ ترین لینک بالاترین که اعتراف به شکست رسوای فتنه گران سبز است ، بدین شرح است: 

«...اما امروز که می‌بینم موسوی و کروبی مفت مسلم دستگیر می‌شوند و حکومت حتی رغبت نمی‌کند که تلفنها را قطع بکند ، اینترنت را مثل پارسال قطع کامل بکند ، لااقل اس.ام.اس را از کار بیندازد ، صادقانه بگویم که تحقیر می‌شوم . یعنی اینقدر دست کم گرفته می‌شوم که حالا دیگر مثل پارسالم هیچ لزوم و نیازی به اینکارها نیست . موسوی و کروبی را که بیشتر از یکسال و نیم هر روز گفتم و گفتی و گفتند که آخرین خط قرمزمان است به این راحتی دستگیر می‌کنند و ما باز هم بیشتر تحقیر می‌شویم . از آنطرف هم رفقائی که به تمام این مدت هر روز که مردم بیرون نرفتند بوق تغییر فاز جنبش را زدند به محض اینکه قرار شد دوباره آدمها به خیابان بروند شروع کردند به اعلام مسیر و ساعت و روز و فلان . شروع کردند به پلاکارد دست گرفتن و جلوی مردم ایستادن . آخرش جریان چطوری شد پس ؟ اینکه همان فازی است که یکسال گفتی تغییر کرده . من سوال قبلی‌ام را یکبار دیگر تکرار می‌کنم : قرار است به کجا برویم ؟ کسانی که خواسته و یا ناخواسته مسئول هدایت فکری جنبش هستند آیا تکلیف کار با خودشان روشن هست که با مردم هم باشد ؟ یکیشان اطلاعیه می‌دهد می‌گوید ما نسل اندر نسل تابع ولایت فقیه بوده و هستیم و الهی کمرمان بشکند اگر بخواهیم مشکلی برای جمهوری اسلامی به وجود بیاید . یکی دیگرشان می‌گوید لطفاً اول یکنفر ولایت فقیه را برای من ترجمه بکند تا بعدش بدانیم باید چه چیزی را قبول داشته باشیم . هر کدام یکجور . جنبش بدون رهبر هم که خنده‌دارترین جوکی است که می‌شود شنید...»


شادی امام راحل و شهدا صلوات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی