رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
دانشجویان تهرانی به سفارت ترکیه تاج گل اهدا کردند


تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در مراسمی برای تجلیل از واکنش شجاعانه رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در برابر شیمون پرز رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در اجلاس داووس،به سفارتخانه ترکیه تاج گل اهدا نمودند

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه برنا عصر امروز شنبه تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به دعوت بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان،اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در مراسمی نمادین برای تجلیل از واکنش شجاعانه رجب طیب اردغان نخست وزیر ترکیه در برابر شیمون پرز رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در اجلاس داووس،به سفارتخانه ترکیه تاج گل اهدا نمودند.
دانشجویان که مقابل سفارت ترکیه برای تجلیل از عملکرد شجاعانه اردغان تجمع کرده بودند با شعارهایی "اردوغان اردوغان حمایتت می کنیم"، "اردوغان اردوغان تشکر تشکر" درمراسم تشکر خود را از رئیس جمهور ترکیه اعلام کردند.
در ابتدای مراسم مجمد جواد اخوان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی با بیان این مطلب که امروز فریاد اسلام امام ره که سالهاست طنین انداز شده و عمق آن فراسوی جهان اسلام را در برگرفته است افزود: آرمان اسلامی امام ره درسراسر جهان و اسراسر اسلام پیچیده است و خواب را بر مستکبران و امپرالیسم در کشورهای مختلف پریشان کرده است.
وی تصریح کرد: امروز دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران مقابل سفارت ترکیه جمع شده اند تا مراتب قدردانی خود را از اقدام شجاعانه رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه اعلام کنند که در یک اقدام شجاعانه پاسخ دندان شکنی به رئیس جمهور رژیم غیر قانونی و جعلی صهیونیست داد.
عضو بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد:این حرکت اردوغان مورد تشویق تمام آزادگان جهان قرار گرفت و ما اینجا جمع شده ایم تا همبستگی خود را با تمام کسانی که آرمان های فلسطین و کشورهای مستضعف را در سر می پرورانند، اعلام کنیم.
وی ادامه داد: آن زمانی که استکبار جهانی سعی می کرد با تمام توان خود و با نفوذ و سلطه نظامی بر کشورهای اسلامی جلوی فریاد بیداری اسلامی را بگیرد، گذشته است.
اخوان خاطر نشان کرد: آن روزی که اینان با دخالت و غیر مستقیم خود جلوی هرگونه اقدام آزادی بخش توسط دولت های مستقل و اسلامی گرا را در مناطق مختلف جهان می گرفتند، گذشته است.
وی  ادامه داد: امروز حیف آزادی خواهی و اسلام گرایی همه جهان را در برگرفته و فریاد دادخواهی اسلام به گوش تمام جهانیان می رسد. امروز باید به حال حکومت هایی( مرتجعین عرب) تاسف خورد که در خواب وابستگی به صهیونیست و امریکا هستند.
وی ادامه داد: اقدام تحسین برانگیز اردغان در مقابل رژیم صهیونیستی نشانه خوبی از بیداری اسلام است که تمام منطقه را فراگرفته است.
امروز همه آزادی خواهان جهان برسر این آرمان می کوشند. ما دانشجویان دانشگاه های تهران بزرگ جمع شده ایم تا حمایت و قدردانی خود را از اقدام تحسین برانگیز نخست وزیر ترکیه اعلام کنیم و بر تمام سران کشورهای اسلامی بگوییم بیایید راه بیداری اسلامی را از راه یوق استکبار جهانی برگزینیم و نگذاریم سرمایه جهان اسلام تحت سلطه صهیونیست از بین برود.
پس از سخنرانی محمد جواد اخوان، یکی از اعضای ستاد بازسازی غزه گفت:اردوغان با این حرکت باعث سرافرازی ملت های اسلامی شد.
وی ادامه داد: سران کشورهای عربی باید بدانند دیپلماسی پائین  سران کشورها جواب نمی دهد، سران کشورهای عربی بایدمتوجه باشند دیپلماسی در سطح پائین فایده ندارد.
عضو ستاد بازسازی غزه تصریح کرد: ما دانشجویان اسلامی پیوسته فشارخود را برتمام دولت ها می آوریم تا آنها نیز در سطوح بالاتر فشارخود را به رژیم صهیونیستی وارد کنند.
وی در ادامه با اعلام شعارهای "هیهات من ذلة"،" لبیک یا حسین لبیک یا خامنه ای لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است" پرچم اسرائیل و امریکا را برزمین پهن کردند و دانشجویان اقدام به لگد کوب کردن پرچم ها کردند.
در ادامه مراسم یکی از دانشجویان بیانیه ای به زبان ترکیه ای از اقدام اردغان تشکر کرده و از وی دعوت کرد برای سخنرانی در یکی از دانشگاه های تهران بیاید.
سپس یکی از دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان بیانیه ای در تجلیل از حرکت اردوغان قرائت کرد که دربخشی از این بیانیه آمده است: پیروزی 33 روزه حزب الله و پیروزی 22 روزه حماس و ناتوانی امریکا در شرکت نظامی در عراق و افغانستان نشان داد که خاور میانه ای بدون اسرائیل در حال تحقق است.
درپایان مراسم دانشجویان با آتش کشیدن پرچم اسرائیل و قرائت بیانیه پایانی و تقدیم گل به سفارت ترکیه تجمع تشکر آمیز خود را با شعار اردغان تشکر تشکر، رجب طیب اردغان الگوی آزادگان و تجمع خود را به پایان رساندند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی