رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانشجویان تهرانی از اقدام ضد صهیونیستی اردوغان تقدیر کردند

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران بزرگ به منظور تشکر از اقدام شجاعانه و ضدصهیونیستی رجب طیب اردوغان نخست‌وزیر ترکیه در مقابل سفارت این کشور تجمع کرده و به مسئولان سفارت تاج‌گل اهدا کردند.

به گزارش  خبرگزاری فارس، این تجمع به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ، دفتر تحکیم وحدت، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و جنبش عدالت‌خواه دانشجویی برگزار شد.
دانشجویان تجمع‌کننده که پرچم‌های ایران، فلسطین، ترکیه، حزب‌الله لبنان و پرچم‌های یا زهرا(س) را در دست داشتند، شعارهای "اردوغان اردوغان، تشکر تشکر "، "اردوغان اردوغان حمایتت می‌کنیم "، "مرگ بر اسرائیل "، "مرگ بر آمریکا "، "فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است "، "لبیک یا حسین "، "لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است "، "یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا "،‌ "رجب طیب اردوغان الگوی آزادگان " و "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده " سر می‌دادند.
دانشجویان تجمع‌کننده همچنین با سر دادن شعارهایی به زبان ترکی نظیر "یاشاسین اردوغان "، "اسرائیلی خوار ادیب، مسلمانی شاد ادیب " و "خوار ایلین اردوغان " تشکر خود را از نخست‌وزیر ترکیه به دلیل اقدام ضدصهیونیستی وی اعلام کردند.
این دانشجویان همچنین پلاکاردهایی با مضامین سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین پلاکاردهایی با مضامین "ننگ کشتار کودکان غزه تا ابد به دامان صهیونیست‌ها "، "اسرائیل باید از بین برود " و "اردوغان اردوغان حمایتت می‌کنیم " در دست داشتند.
بر اساس این گزارش، دانشجویان تجمع‌کننده در مقابل سفارت ترکیه پرچم‌های اسرائیل و آمریکا و همچنین تصویر اوباما که روی آن نقش جمله "اوباما=بوش سوم "را روی زمین پهن کرده و از روی آن رد شدند و در پایان تجمع نیز پرچم‌ها و عکس مذکور را به آتش کشیدند.
اخوان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی سخنانی در این تجمع گفت: امروز طنین و ندای آزادی‌خواهی و اسلامگرایی از همه ملت‌های جهان اسلام و حتی برخی دولتمردان به گوش می‌رسد و در این شرایط باید بر حال حکومت‌‌های سرسپرده و برخی مرتجعین عرب که هنوز در خواب پریشان وابستگی به رژیم صهیونیستی و آمریکا به سر می‌برند، تأسف بخوریم چرا که این دولت‌ها هیچ تلاشی برای استقلال و رهایی از یوغ استکبار انجام نمی‌دهند.
وی با تأکید بر اینکه اقدام تحسین‌برانگیز اردوغان و پاسخ دندان‌شکن وی به رئیس رژیم جعلی صهیونیستی نشانه خوبی از فراگیر شدن بیداری اسلامی در منطقه است، گفت: ما دانشجویان دانشگاه‌های تهران بزرگ اینجا جمع شده‌ایم تا قدردانی خود را از اقدام تحسین‌برانگیز اردوغان اعلام کرده و به سران کشورهای اسلامی بگوییم که تا دیر نشده است راه بیداری اسلامی و استقلال از یوغ استکبار جهانی را در پیش بیگیرید.
اخوان ادامه داد: حیف است که انبوه پتانسیل جهان اسلام به خاطر سلطه صهیونیست‌ها از بین برود و خدای ناکرده شاهد از بین رفتن اتحاد اسلامی در مقابل مستکبرین عالم باشیم.
در پایان این تجمع، بیانیه پایانی قرائت و طی مراسمی، تاج گل دانشجویان به سفارت ترکیه در تهران اهدا شد.
در بیانیه پایانی این تجمع آمده است:
اقدام تحسین برانگیز جناب آقای رجب طیب اردوغان نخست وزیر محبوب و شجاع کشور ترکیه در اعتراض به جنایت‌های رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در غزه که در اجلاس بین‌المللی داووس و در مقابل یکی از سران آن رژیم موجی از همدلی و حمایت را در منطقه و جهان اسلام برانگیخته است. چنین اقداماتی در واکنش جدی و به موقع به وحشی‌گری‌های سبعانه اشغالگران صهیونیست و نیز حمایت‌های عموم مردم ترکیه از این حرکت می‌تواند نشانه روشنی از بیداری اسلامی که آرمان و اندیشه امام راحل مان (ره) بوده باشد.
این عمل شجاعانه در مقابل اعمال بزدلانه برخی سران مرتجع عرب از سوی همه آزادگان جهان مورد تحسین و تقدیر است و امید است که الگویی برای سران همه کشورهای اسلامی و اقصی نقاط جهان باشد.
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران ضمن حمایت از این اقدام انقلابی از دانشجویان کشور ترکیه می‌خواهیم تا ضمن پشتیبانی مستمر از این گونه اقدامات دولت ترکیه نسبت به حضور و نفوذ این غده سرطانی در کشورشان و روابط گسترده اقتصادی-امنیتی و نظامی و همچنین روابط دیپلماتیک میان این کشور و رژیم صهیونیستی و نیز وجود سفارتخانه این رژیم جعلی در خاک ترکیه حساسیت نشان داده و جهت گیری ضد صهیونیستی و پایدارانه خود را در حمایت از آرمان فلسطین در کنار دولت شجاع و اسلامگرای ترکیه ادامه دهند.
اینگونه اقدامات در کنار شکست‌های پی‌در‌پی رژیم صهیونیستی نوید فروپاشی هیمنه پوشالین این رژیم جعلی را داده و نشانه دیگری از نزدیک بودن نابودی و اضمحلال این غده سرطانی است.
به امید آنکه همه ملت‌های آزاده جهان با درایت و شجاعت راه را بر نفوذ و سلطه صهیونیست‌ها بر کشور های جهان بسته و طومار قدرت طلبی این رژیم اشغالگر را در جهان درهم پیچند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی