رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

تارنمای دیدمان و اندیشه؛ یادداشت‌های محمدجواد اخوان

رایگاه

«فبشر عبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»

آن چه می نویسم احتمالا دیدگاه و نظر من است، اما نام تارنمای خود را «رایگاه» نهادم تا مکانی باشد جهت اقتراح و تضارب آرا و خوانندگان محترم خود بیاندیشند و برترین را برگزینند!

کانال من در شبکه اجتماعی تلگرام
https://telegram.me/mjakhavan

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

درخواست برخورد با فتنه گران

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۸۸، ۰۶:۱۶ ب.ظ


تجمع دانشجویان مقابل قوه قضاییه
درخواست برخورد با فتنه گران
 

دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت، جنبش عدالتخواه دانشجویی، اتحادیه جامعه‌ اسلامی دانشجویان، انجمن‌های اسلامی مستقل دانشجویان و بسیج دانشجویی در اعتراض به هتک حرمت روز عاشورا در تهران و به منظور درخواست برای برخورد قاطع قوه قضاییه با سران فتنه و اغتشاش بعد از ظهر امروز(سه‌شنبه) در مقابل ساختمان قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایسنا دانشجویان در این تجمع شعارهایی چون "فتنه‌گر عاشورا اعدام باید گردد"، "سبز فقط سبز علی لعنت بر سبز اموی"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، تا کی بود مدارا با رنگ سبز ریا"، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"‌، "خاتمی، موسوی این آخرین پیام است"، "دانشجوی مسلمان آماده قیام است"، "خط سیاه اموی پیرو خط رجوی"، "مرگ بر منافق"‌، "سران فتنه سبز اعدام باید گردند"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"، "حی علی خیرالعمل"، "حرف بسه عمل عمل"، "حیدریم حیدریم سرباز سید علی‌ام"، "مبارزه با فتنه عدالت علی"، "قوه بی‌تحرک، تحرک تحرک"، "این بیرق علمداره هنوز روی زمین نیفتاده"، "موسوی دستگیر نشه ایران قیامت می‌شه"، "جان می‌دهم برایت خامنه‌ای فدایت" و... را سر دادند.

تجمع‌کنندگان همچنین پلاکاردهایی چون "سران فتنه‌ سبز محکوم باید گردند"، "فتنه‌گر حیا کن کشورم رو رها کن"، "نوکیسه‌های بی‌ریشه مشروطه تکرار نمی‌شه"،"یا حسین امان از میرحسین"، "ای قوه قضائیه تعلل تا به کی"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد" و... را در دست داشتند.

قوه‌ قضاییه در برخورد با هتاکان، اقتدار خود را به اثبات برساند

اخوان به نمایندگی از بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در تجمع دانشجویان مقابل ساختمان قوه قضاییه که در اعتراض به هتک حرمت روز عاشورا و به منظور درخواست برخورد با هتاکان از سوی قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: مسلمانان جهان، پیروان مکتب حسین شما را چه شده است که عده‌ای منافق که آنها را باید پیاده‌نظام استکبار و کفار دانست در مملکت اسلامی جولان می‌دهند و به همه ارزش‌هایتان اهانت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، وی ادامه داد: ما فرزندان معنوی حضرت روح‌الله و سربازان خلف صالحش حضرت امام خامنه‌ای هیچگاه سنگر حمایت از ولایت و پشتیبانی از اسلام ناب را ترک نخواهیم کرد و لحظه‌ای دشمن را آسوده نخواهیم گذاشت.

این سخنان اخوان با تکبیر دانشجویان همراه شد.

وی گفت: بدانید که مکتب ما مکتب خمینی کبیر است. هم‌او که گفت با شما منازعه می‌کنیم یا به شهادت می‌رسیم و یا شما را خواهیم کشت و در دو حالت پیروزیم. دانشجویان دوباره تکبیر سر دادند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: حرکت شنیعی که در روز عاشورای حسینی در ام‌القرای جهان اسلام اتفاق افتاد دل هر دلسوزی نسبت به اسلام را به لرزه انداخت.

وی ادامه داد: ما دانشجویان و مردم کشور اسلامی در مقابل قوه‌ی قضاییه جمهوری اسلامی ایران تجمع کرده‌ایم و به قوه‌ی قضاییه می‌گوییم که وظیفه‌ی آنها بازخواست منافقان برانداز است. ما اینجا تجمع کرده‌ایم تا کسانی که در روز عاشورا هتاکی کردند را به سزای اعمال خود برسانیم و از قوه‌ی قضاییه می‌خواهیم تا اقتدار خود را به اثبات برساند و بنابراین شعار می‌دهیم "ای قوه‌ قضایی اقتدار، اقتدار".

اخوان ادامه داد: ما همانند خمینی کبیر و خلف صالحش نخواهیم گذاشت که شما راه آمریکا و اسراییل را در این مملکت پیگیری کنید.

دانشجویان تجمع‌کننده شعار دادند: آمریکا در چه فکریه، خامنه‌ای خمینیه، آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه.

برخورد مقتدرانه و قاطع قوه قضاییه با سران فتنه و اهانت‌کنندگان به عاشورای حسینی را خواستاریم
برای برخورد با اغتشاش‌گران، ضرب‌الاجل یک هفته‌ای به قوه قضاییه می‌دهیم

اخوان به نمایندگی از بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر که مجری‌گری تجمع دانشجویان مقابل قوه قضاییه را بر عهده داشت در جمع تجمع‌کنندگان گفت: باید در اسرع وقت با تمام سران فتنه و کسانی که از روز اول این پروژه کثیف را رقم زدند برخورد شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا وی ادامه داد: اگر تا یک هفته با تمام سران فتنه و با اشد مجازات بر مبنای قانون مجازات اسلامی برخورد نشود ما با زبان دیگری برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: موضع این تجمع‌کنندگان این است که ریاست محترم قوه قضائیه اگر تا یک هفته آینده که این یک هفته ضرب‌العجل امت حزب‌الله است برخورد نشود، اقدام انقلابی خود را بر اساس بند "م" وصیت‌نامه روح‌الله انجام خواهیم داد. امت حزب‌الله بر اساس دشمنان دنبال اغتشاش نیست؛ بلکه دنبال احقاق حق است و خودش وارد صحنه خواهد شد.

در این هنگام دانشجویان شعار دادند "ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم".

این فعال دانشجویی ادامه داد: از امروز و از این ساعت هیچ جای این کشور برای شما(اغتشاش‌گران) امن نیست.
تشکیل هیاتی به نمایندگی از دانشجویان برای دیدار با رییس قوه قضائیه

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان در محکوم کردن هتک حرمت روز عاشورا در مقابل ساختمان قوه قضائیه با طرح تشکیل هیاتی به نمایندگی از دانشجویان برای دیدار با رییس قوه قضائیه و قرائت بیانیه و قطعنامه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشجویان تجمع کننده از تشکل‌های مختلف دانشجویی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در مقابل ساختمان قوه قضائیه پس از چند ساعت تجمع اعتراض‌آمیز و سر دادن شعارهای اعتراضی خود به این تجمع پایان دادند.

یکی از دانشجویان در پایان خطاب به تجمع کنندگان گفت: قرار شد هیاتی به نمایندگی از دانشجویان و امت حزب‌الله تشکیل شود و مطالبات آن‌ها را در دیدار با رییس قوه قضائیه مطرح کند.

وی ابراز امیدواری کرد: ریاست قوه قضائیه با حضور رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات با این هیات تشکیل جلسه داده و به مطالبات و سوالات امت حزب‌الله و دانشجویان پاسخ دهد.

به گزارش ایسنا، دانشجویان تجمع کننده در اعتراض به هتک حرمت ساحت امام حسین (ع) در روز عاشورا پس از قرائت قطعنامه و بیانیه‌ پایانی شعارهای " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده"، "ما با ولایت زنده‌ایم" و "قوه‌ بی‌تحرک، تحرک تحرک"، "قوه پرمدعا، التماس دعا"، "مبارزه با فتنه عدالت علی"، "قوه بی‌خاصیت خجالت خجالت"، "حسین حسین شعار ماست خامنه‌ای امام ماست"، "ای رهبر عزیزم بگو که خون بریزم"‌ و " این بیرق علمداره هنوز زمین نیفتاده" را سر دادند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۰/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی